یه تیکه از آهنگی ک دوس داری و برام بنویس!
نوشته شده توسط : ida





:: بازدید از این مطلب : 1872
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
TaRaNnOM در تاریخ : 1394/6/2/1 - - گفته است :
اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده / داستانمون بد و زشت بوده / نه نکنی باور / نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست / خونمون بی تو خالی نیست / نه نکنی باور / نه ، نه نکنی باور

/weblog/file/img/m.jpg
beautifulkitty در تاریخ : 1394/5/1/4 - - گفته است :
دست ات را به من بده
دست های تو با من آشناست
ای دیر یافته با تو سخن می گویم
به سان ابر که با توفان
به سان علف که با صحرا
به سان باران که با دریا
به سان پرنده که با بهار
به سان درخت که با جنگل سخن می گوید
زیرا که من
ریشه های تورا دریافته ام
زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست.

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1394/4/19/5 - - گفته است :
ببینم ، راست بگو خدایی

توام دلت راضیه به این جدایی

من که اینروزا انقدر افسردم

که تو هر مدل قرصه بگی دست بردم

نه واسه آرامشم چون باید آماده شم

واسه دوست داشتنی که درگیر تاوانشم

اونم برا کسی که اصن معلوم نی کجاست و منه ساده دنباله آمارشم

/weblog/file/img/m.jpg
مینا در تاریخ : 1394/4/19/5 - - گفته است :
من تنهاااااااااام توکه فهری باهامـــ نمونده تو سینت عشقی براااام
حالا من اسیر فاصله هااااااااااااااااااااااااااااا ام

/weblog/file/img/m.jpg
مینا در تاریخ : 1394/4/19/5 - - گفته است :
اومدم آجیـــــ آپت خیلی قشنگــ

/weblog/file/img/m.jpg
خانومـهـ اقایhـ در تاریخ : 1394/4/19/5 - - گفته است :
من انتخابم بابقیه فرق داره

/weblog/file/img/m.jpg
دخــ๏̯͡๏ـی ایرونی در تاریخ : 1394/4/19/5 - - گفته است :
مرسی از حضورت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: